HUJUNG MINGGU

fuuuuhhhhh.... hujung minggu yg lama aku xrasa.... bes plak rasa mngemas umah n basuh keta time nie.... dh lama aku x buat... rasa penat tul.... nasib ada jgak sulam ngan air klapa.... lega jgak rasa tekak nie....

sambil2 buat keja fikiran aku mlayang gak seketika pikir crita2 lpas... tersenyum sorg2 aku dibuatnya.... mana taknya... kali dulu jgn hraplaa aku nk mlekat dduk di umah kalo hjung minggu.... tiap2 mlm grenti balik smpai pkul 2 3 pagi.... keja enjoy ja...... skang semua tu aku dh xbuat lg.... xda lg aku mrayap mna2.... lebih slesa lepak dpan tv ja sambil tbungkang.... dpt jgak res jiwa ni....

apa pun aku rasa... msa tlalu cpat blalu... skang dh blan 10.... 2 blan hdup aku trisi keadaan mcm nie... xterhanyut dlm kekosongan.... zaman mlampau rasanya dh lepas.... mnempuhi suasana baru... Alhamdulillah masih ada ruang yg dpt aku bnafas.... mungkin xskncang dulu.... tapi lebih tratur n tenang....

bersyukur ku kepada kekuasaan Allah yang maha Esa memberikanku kekuatan yang amat aku perlukan demi menempuh jln yg amat berliku.... semoga Allah sentiasa melindungi n merahmati kehidupan aku.... kepada keluargaku yang jauh aku amat rindukan anda smua... tringin nk balik nk jumpa smua n ttap muka ahli baru kluarga kita.... kawan2 baik ku.... semoga antum bahagia dgn kluarga n ceria sntiasa.... nnti ada ksempatan kita berjumpa lg.... insyaallah...


**********************************************************

masih berharap agar dpt berpindah pada tahun hadapan berdoalah bersamaku.... aminnnn